طراحی و تولید لوسترهای بزرگ و طبقاتی

یکی از تاثیرگذارترین و مهمترین عناصر در دکوراسیون داخلی مکان های بزرگ با سقف های بلند ، لوستر می باشد که در صورت انتخاب و طراحی درست ، نمای دکوراسیون داخلی را بسیار زیبا می کند . طراحی ، تولید و ساخت انواع لوستر بزرگ سفارشی یکی از خدماتی می باشد که صنایع تولیدی لوستر تودیسو ارائه می دهد.

مکان ها و بناهای مذهبی مانند مساجد و امام زاده ها و حسینیه ها ، ساختمان هایی با سقف های بلند مانند منازل دوبلکس ، رستوران ها و تالارهای پذیرایی و همچنین مکانهای عمومی و تجاری که دارای سقف بلند و فضای باز هستند نیاز به لوسترهای بزرگ و چند طبقه دارند .

بر خلاف لوسترهای معمولی و آپارتمانی که کار طراحی و تولید آنها به صورت سری انجام می شود و مشتریان با مشاهده نمونه های آماده و پیش ساخته اقدام به سفارش و تهیه می کنند ، لوسترهای مکان های بزرگ با در نظر گرفتن ابعاد مکان مورد نظر و همچنین کاربری مکان مورد نظر و هماهنگ با سایر المان های موجود در محیط طراحی و تولید می شوند .

کارشناسان صنایع روشنایی تودیسو با توجه به فضای مشتری و نوع دکوراسیون محل ، کار طراحی و تولید انواع لوسترهای طبقاتی و لوسترهای بزرگ را با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه انجام می دهند. انواع لوسترهای برنزی ، پروفیلی ، ترکیبی برنز و کریستال ، لوسترهای دایکاست ، لوسترهای ترکیبی برنز و سرامیک ، در رنگهای برنزی ، طلایی ، کروم ، نقره ای ، آنتیک و … را می توان طراحی و پیاده سازی نمود.
در این صفحه تصاویر تعدادی از نمونه کارهای انجام شده توسط گروه تولیدی تودیسو در مکان ها مختلف را می توانید مشاهده فرمایید.

مورد مهم دیگر موضوع نصب این لوسترهای بزرگ می باشد. در بسیاری از موارد امکان تکمیل و مونتاژ کامل لوستر در داخل کارگاه و انتقال لوستر ساخته شده به محل نصب وجود ندارد ، یکی از دلایل بزرگتر بودن ابعاد لوستر از درب کارگاه و درب محل نصب می باشد. دلیل دیگر مشکلات لوجستیک و حمل و نقل این لوسترهای بزرگ می باشد که بعضا با وسایل حمل بار معمول و متداول امکان پذیر نخواهد بود و دلیل دیگر سنگین بودن این لوسترها است که حمل و نقل را با مشکل مواجه می کند و همچنین امکان آسیب دیدن لوستر هم وجود دارد.
بنابراین در بیشتر موارد ما توصیه می کنیم که قطعات لوستر بزرگ و طبقاتی به صورت نیمه مونتاژ شده و بسته بندی شده به محل نصب منتقل شود و بعد از انتقال به محل نصب توسط تکنسین های فنی شرکت تودیسو ابتدا مونتاژ شده و در نهایت نصب گردد.
نصب این لوسترهای بزرگ نیازمند تجربه زیادی می باشد که خوشبختانه شرکت تودیسو دارای تکنسین های حرفه ای برای نصب این لوسترها می باشد که عملیات نصب را به بهترین نحو انجام خواهند داد و قدم به قدم تا بهره برداری از پروژه مشتریان را همراهی خواهند کرد.

مشتریان محترمی که قصد تهیه لوستر سفارشی دارند ، همواره می توانند جهت دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان با تماس از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشند .مشتریان عزیز توجه فرمایند که زمان تحویل لوسترهای سفارشی به طور متوسط پانزده روز کاری می باشد ، بنابراین برای انجام به موقع پروژه می بایست به موقع اقدام شود.در این صفحه تصاویر تعدادی از نمونه کارهای انجام شده توسط گروه تولیدی تودیسو در مکان ها مختلف را می توانید مشاهده فرمایید.

Visit Us On Instagram