فروشگاه اینترنتی سلسی

فروشگاه اینترنتی سلسی

فروشگاه اینترنتی سلسی

فروشگاه اینترنتی سلسی
فروشگاه اینترنتی زیورآلات سلسی


فروشگاه اینترنتی زیورآلات و اکسسوری سلسی

تمام تجربیات خود را به کار گرفته ایم تا با یاری خداوند متعال و به پشتوانه مشتریان عزیزمان، فروشگاه اینترنتی سلسی را جهت سهولت در خرید با اطلاعات کامل و جامع از محصولات برای مردم عزیز سراسر کشورمان راه اندازی کنیم تا ‌‌امنیت و آرامش و لذت خرید شما بیشتر از گذشته شود. هم دل شده ایم تا گلچینی از بهترین ها و به روزترین های زیورآلات کشورهای مختلف را با قیمتهای مناسب و کیفیت بالا در تنوع زیاد جهت تامین سلیقه های مختلف در سبد خرید مشتریان عزیز قرار دهیم.

ما در فروشگاه اینترنتی سلسی با پرداخت امن و مطمئن به صورت آنلاین از طریق درگاه های پرداخت، سعی بر آن داشته ایم تا اطمینان و راحتی شما مشتریان گرامی را بیش از پیش جلب کنیم. همچنین داشتن نماد اعتماد نیز یکی دیگر از ویژگی های فروشگاه آنلاین سلسی است که می تواند بر اعتماد شما بیافزاید.

شما عزیزان می توانید صفحه فروشگاه سلسی را در اینستاگرام دنبال کنید و از آخرین مدل های دستبند ، گردنبند ، نیم ست ، ست ، گوشواره ، انگشتر ، دستبند النگویی ، پابند و سایر محصولات از برندهای معتبر بین المللی ژوپینگ ، YSX ، ZJ و صنایع دستی تولید ایران بازدید و خرید کنید.

ما بر این باوریم آنچه که برای بقای یک فروشگاه لازم و ضروریست رضایت مشتریان گرامی از کیفیت و قیمت اجناس ارائه شده میباشد، در کنار این دو مهم اخلاق خوش و صبر و شکیبایی را سرلوحه کار خود قرار داده ایم. امید است در راهی که پیش گرفته ایم با استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده تان، با یاری خداوند موفق به ارایه بهترین خدمات به شما عزیزان باشیم.

برای مشتریان عزیز فروشگاه تودیسو که از فروشگاه اینترنتی سلسی خرید می کنند ، کد تخفیف todisso تا آخر سال ۱۴۰۰ فعال خواهد بود.

منتظرتان هستیم…


Visit Us On Instagram